חם ברשת

כיצד להרכיב ארונות בעצמך

להרכיב ארונות יכולה להיות פרויקט מהנה שילדים אוהבים. ילדים ישמחו כשהם יראו את הארונות הראשונים שלהם וייהנו לקחת את הזמן כדי להפוך אותם. כדי לעזור לילדך להתחיל, תן לו כמה רמזים מועילים בהרכבת ארונות.

איך להרכיב ארונות

תחילה, ודא שהארונות שתבחר מסומנים בתווית. אם לא היו עליהם תוויות בעבר, יהיה צורך לזהות אותן כדי שניתן יהיה להחזיר אותן אם הן אינן מה שציפו. אם הם חדשים, הם אולי הרגישו שהם היו "עניין גדול" אמיתי כאשר הם קיבלו אותם, אבל תוויות קבינט יקל לזהות את החלקים השונים של הארונות ולאן הם הולכים. סמן גם את חלקי הפלסטיק כך שלילד שלך יהיה תיעוד של כל מה שהם עושים.

שנית, בדוק את הצבע ואת שם המותג של כל חלק. אתה צריך לדעת את מספרי החלקים של כל הפריטים במטבח. שם המותג הוא בדרך כלל על האריזה או על התווית המצורפת לחלק. אתה יכול גם להסתכל על הגב של החלק כדי למצוא את הכיוון והמספר שלו. זה יעזור לך לאתר אותו בקלות מאוחר יותר.

השלב הבא הוא למדוד לאן הממשלה תלך. השתמש במדידת קלטת כדי לעשות זאת כך שתוכל להתאים במדויק את הארונות לחלל. סמן את המיקום על הקיר ולאחר מכן צייר קו על פניו. הדבר הבא שאתה רוצה לעשות הוא להניח את הקרטון על הקיר, כך שהוא יוצר מסגרת. אתה רוצה לוודא שיש לפחות שני מטרים של מקום להסתובב במטבח עם הארונות על הרצפה.

להרכיב ארונות

כללים חשובים שיש להקפיד בזמן הרכבת ארונות

הניחו עיתון בתחתית הקרטון. זה יעזור להגן עליו מפני לחות. על גבי העיתון לשים אריחי ויניל. שים את אלה על גבי העיתון. זה ימנע מאריחי הויניל להשתטח על ידי משקל הארון.

השתמש ברמה כדי ליישר את יריעות הפלסטיק. לאחר שיש לך את הגובה הנכון, למשוך את דלתות הארון פתוחות. זה יעזור לך להסיר את הברגים המחזיקים את הצד הקדמי במקום.

כעת אתה הולך להסיר את החומרה שמחזיקה את החלקים יחד. רוב החומרה מגיעה עם הארון אבל ייתכן שיהיה עליך לקנות כמה כדי להחליף אותם. ברגע שדלתות הארון פתוחות אתה יכול להסיר את דלתות הארון. אם יש חתיכות פלסטיק בדלתות תצטרך בעדינות להקיש עליהם עם פטיש. זה ישבור את החותם ויאפשר לחלקים לצאת. היזהר לא לפגוע בחלקים בעת ביצוע פעולה זו.

לאחר הסרת כל החלקים, יהיה עליך לפרק את התיבה. חפשו את הברגים שמאבטחים את החלקים אחד לשני. כל שעליך לעשות הוא לשחרר אותם ולאחר מכן להסיר את הברגים. אם חלק מהחתיכות ניזוקו אתה יכול להחליף אותם מבלי לקדוח את העץ. כאשר תסיר את חלקי התיבה תבחין כי ישנם מספר קליפים קטנים המחזיקים הכל ביחד.

טיפים נוספים להרכבת ארונות

הסר את הקליפים והחזר את החלקים לחורים המתאימים. תבחין כי ישנם סוגריים חדשים שנוצרו על ידי הצבת החלקים החדשים בחורים הישנים. חזור על תהליך זה עבור כל פיסת ארון לתהליך להרכיב ארונות. כאשר אתה להרכיב את הארון זה יהיה מאוד חשוב לבדוק שוב את העבודה שלך, כך שאתה לא לדפוק שום דבר.

לאחר השלמת cabinet, תרצה להתקין את החומרה. יהיה עליך למצוא את האגוזים המתחברים לרגלי הארונות והברגים המתאימים. כל שעליך לעשות הוא לדפוק אותם ולחבר את הרגליים והגלגלים. אלה ייבדקו כפי שאתה שם אותם יחד. ייתכן שיהיה עליך ללטש קצת את החומרה. פעולה זו תקל בעת התקנת המגירות.

להרכיב את הארון ואחרי שאתה בטוח שהכל מותקן כראוי, אתה יכול לסיים את הפרויקט שלך על ידי חיבור הדלתות וחזיתות המגירה. אם אתה נתקל בבעיות אתה יכול לבקש עזרה ממישהו בחנות שבה רכשת את הארון שלך. ההוראות אמורות לספק לך רשימה של הפריטים שעליך לרכוש.

הרכבת ארונות יכולה להיות פרויקט מהנה מאוד. הפרויקט שלך לא רק יהיה יפה אבל זה יהיה גם פונקציונלי. זה יגרום לבית שלך להיראות מדהים. החברים והשכנים שלך יופתעו כמה קל ויצירתי אתה יכול להיות. אתה תרגיש נהדר בידיעה שבנית את הארון בעצמך.

מחסום חנייה אוטומטי
שירותים עסקים
עלות מתקן חניה אוטומטי ואחזקת מבנים

עלות מתקן חניה אוטומטי יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגורמים רבים, ביניהם: סוג המתקן: קיימים סוגים רבים של מתקני חניה אוטומטיים, לכל אחד מהם יתרונות

דילוג לתוכן